Usługi - przegląd
Dostarczamy naszym klientom bezpieczne rozwiązania informatyczne i teleinformatyczne. Usługi przez nas oferowane obejmują tworzenie oraz integrację systemów IT. wdrażamy systemy: bezpieczeństwa - endpoint, firewall, DLP, 2FA; infrastruktury - LAN, WAN, WLAN; uslugi tworzenai oprogramowania.
Specjalizujemy się też w tworzeniu i integracji systemów bezpieczeństwa sieciowego, ze szczególnym uwzględnieniem systemów endpoint security, firewall, systemybezpiecznego dostępu oraz bezpieczeństwa danych (content security). Oferujemy rozwiązania dla szeregu branż, m.in.: bankowo-finansowej, telekomunikcji, dostawców internetu, samorządów i NGO oraz instytucji edukacyjnych.
Wdrożenia systemów endpoint security
W ramach wdrożenia systemu ochrony końcówek oferujemy następujące usługi:
- analiza potrzeb, określenie wymagań funkcjonalnych i wydajnościowych,
- projekt z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury sieciowej,
- wdrożenie pilotowe, pełne wdrożenie, opracowanie dokumentacji,
- nadzór, rozszerzone wsparcie,
- szkolenie (warsztatowe i autoryzowane),
We wszystkich wdrażanych przez nas rozwiązaniach zwracamy uwagę na rzeczywiste potrzeby klienta - nie oferujemy samego oprogramowania lub sprzętu lecz kompletny pakiet usług, który może być też poszerzony o takie elementy jak: tworzenie polityki bezpieczeństwa, stały nadzór nad systemem i szkolenia.
Audyt bezpieczeństwa
Efektem realizacji usługi audytu infrastruktury jest raport zawierający:
- tzw. "Executive summary" - zawierające kluczowe ustalenia audytu
- Wykaz "inwentaryzacyjny" zawierający listę badanych systemów
- Syntetyczny wykaz znalezionych błędów, usterek i problemów pogrupowanych według systemu oraz rodzaju błędu
- Zalecenia dotyczące poprawy poziomu zabezpieczeń
- Szczegółowe informacje pochodzące z testów
Projekt i analiza
Wsparcie
W ramach oferowanych przez nas serwisów wsparcia technicznego oferujemy następujące uslugi:
- Wsparcie dla systemów i oprogramowania objętego suportem producenta - świadczymy usługi typu "front line support" pośrednicząc między klienteam a producentem we:wstepnej diagnozie, obsłudze i eskalacji zgłoszeń, bieżącej pomocy, itp.
- Wsparcie rozszerzone: uslugi pomocy o parametrach czasowych (takich jak czas reakcji i czas usunięcia problemu) wykraczajacych poza standard oferowany przez producenta.
- Wsparcie pogwarancyjne: świadczymy usługi wsparcia dla produktów, które nie są już objęte wsparciem producenta.